Montaža namještaja za vaš dom i ured
Česta pitanja (FAQ)
Iz kojih sve trgovina montirate namještaj?
Naša usluga montaže obuhvaća namještaj iz raznih trgovina, kao što su Ikea, Jysk. Lesnina, Emmezeta, Prima namještaj, namjestaj.hr, Svijet namještaja, Favi i ostali. Ako imate namještaj iz trgovine koja nije navedena, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo provjerili mogućnost montaže.
Što trebam pripremiti prije dolaska tima za montažu?
Prije dolaska montažnog tima, molimo vas da osigurate da su svi građevinski radovi završeni i da je prostor čist i dostupan.
Također pročitajte i potvrdite SMJERNICE ZA MONTAŽU
Spajate li priključke na struju, vodu ili plin?
Ne. Naši monterii nisu ovlašteni za takve priključke. Preporučujemo angažiranje ovlaštenog stručnjaka.
Mogu li promijeniti termin montaže?
Da, postoji mogućnost promjene termina unaprijed dogovorene usluge montaže. Molimo vas da nas kontaktirate što je prije moguće kako bi dogovorili novi termin.
Što ako neki dijelovi nedostaju ili su oštećeni?
U slučaju da nedostaju glavni dijelovi namještaja ili su oštećeni, montažu možda nećemo moći izvršiti. Iako imamo određene rezervne dijelove, ali oni uvijek ne odgovaraju elementima koji nedostaju. Stoga vas molimo da kontaktirate trgovinu gdje ste kupili namještaj kako biste riješili ovaj problem.
Koliko košta montaža namještaja?
Cijena montaže zavisi od namještaja koji se montira. Više o cijeni montaže možete pročitati na linku CIJENA MONTAŽE NAMJEŠTAJA
Koliko traje montaža namještaja?
Trajanje montaže ovisi o vrsti i složenosti namještaja. Prilikom dogovora o montaži, pružit ćemo vam procjenu trajanja.
Nudite li uslugu demontaže starog namještaja?
Da, nudimo uslugu demontaže starog namještaja. Demontaža ne ulazi u cijenu montaže namještaja.
Nudite li uslugu odvoza starog namještaja?
Ne nudimo odvoz i deponiranje starog namještaja.
Je li odvoz ambalaže uključen u cijenu montaže?
Ne preuzimamo pakiranje/ambalažu u kojoj je dostavljen namještaj, osim ako to nije jasno i nedvosmisleno dogovoreno prilikom ugovaranja montaže.
Pakiranje i ambalažu ostavljamo na mjestu gdje je montaža obavljena, odnosno gdje je namještaj otpakiran.
Kako vas mogu kontaktirati za dodatne informacije?
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili online kontakt forme navedenih na našoj kontakt stranici.